Dit liv på nettet

Hvad passer bedst på dig?

SKAL JEG SLÅ OP OG ER HAN VILD MED MIG?!

forumspørgsmål

SKAL JEG SLÅ OP OG ER HAN VILD MED MIG?!

forumspørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 6 år 7 måneder siden

Hej til alle på cyberhus der ude! Der er den her fyr som jeg er 100% sikker på er vild med mig fordi han ser mine historier på Snapchat (han er næsten ALDRIG på SnapChat), fx idag hoppede jeg op på en snorerundt ting (som jeg så openbart ik måtte være på) så kommer han bagfra og næsten løftet mig ned men så da min veninde gik der op løftede han ik hende ned men rystede bare til snorerundt tingen og da jeg skulle ud i min gruppe i timen vinkede han til mig. Er ret sikker!! Og kan måske også lide ham lidt. Okay nå men jeg har så en kæreste! Og jaer vil gerne slå op med ham altså ved ik helt om jeg skal. (Bare så ingen er forvirret er ham der nok er vild med mig IK min kæreste) Vil gerne for føler ik at vi er kæreste kærester hvis det giver nogen mening og vil gerne bare være venner med ham! Min kæreste er en super sød fyr men vil nok gerne bare være venner. Men det vil blive ret svært at slå op med ham for vi har tilmeldt os nået sammen som vi arbejder meget på! (En hemmelighed) Så det ville måske være ret akavet bagefter nu når vi alligevel SKAL være så meget sammen. Okay nu kommer spørgsmålene!!! Er ham den anden vild med mig? Hvis mig og min kæreste slår op vil ham den anden så bare spørge om kæreste? Brugte jeg slå op med min kæreste selvom vi skal være så meget sammen? Og skulle det så være i skolen eller mens vi var sammen? Ville min kæreste så syntes det var mærkeligt hvis vi slog op og jeg så kom sammen med ham den anden? Please svar hurtigt for jeg for rimelig meget undt i maven af det her ): og det er ik rat! Kh den forvirrede

Kommentarer

Bare glem det

24

Nej du skal bare beholde din kæreste

22

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.
Dit liv på nettet

Hvad passer bedst på dig?

© Copyright 2017 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Insafe- & Daphne program